הובלות ברמת השרון

משפחה עוברת דירה

054-742-80-80

אנחנו מובילים דירות ברמת השרון

בחרו את הדרך שלכם לקבלת הצעת מחיר להובלה:

מי שעוברים דירה ברמת השרון, יצטרכו להפעיל חברת הובלות אמינה ומקצועית, שתדע לתת לכם שירות טוב בעיר, לטפל ברכוש שלכם בעדינות ולשמור עליו, ואולי גם לספק שירותים נוספים כמו הובלות במנוף, אריזה, ועוד. כל מה שחשוב שתדעו על הובלות ברמת השרון – במאמר שלפניכם.

כל מה שחשוב שתדעו על הובלות ברמת השרון

רמת השרון הוקמה בשנת 1923 כיישוב חקלאי, במהלך שנות השלושים הוקמו בתחום המושבה מספר קיבוצים. בשנת 1970, עת חיו בה כ- 20,000 תושבים, הוכרה רמת השרון כמועצה מקומית ובשנת 2002 הפכה לעיר. כיום חיים ברמת השרון כ- 50,000 תושבים והיא ניצבת במקום ה- 42 בין הערים בישראל מבחינת גודל האוכלוסייה. הצפיפות ברמת השרון היא נמוכה יחסית היות ואזורים רבים בה מכילים בעיקר בתים צמודי קרקע וישנם כמה שכונות בהן נבנו בתים משותפים בני 6, 8 ולאחרונה גם 14 ואף 20 קומות. מי שעוברים דירה בתוך רמת השרון, אליה או ממנה זקוקים לשירות הובלות ברמת השרון. אין קושי למצוא חברת הובלה ברמת השרון אולם חשוב לדעת שלא כל חברת הובלות המציעה הובלת דירה ברמת השרון אכן מתמחה בהובלות בעיר זו. ישנן חברות מהפועלות בפריסה ארצית או אזורית, אינן מבצעות הובלות ברמת השרון כמעט בכלל ובכל זאת מציגות עצמן כבעלות ניסיון רב בהובלות בעיר זו.

לפניכם סקירה מקיפה אודות הובלות ברמת השרון. בין היתר נפרט כיצד למצוא מוביל מומלץ ברמת השרון? איך מתארגנים נכון לקראת ההובלה? איזה מידע חשוב למסור לחברת הובלות ברמת השרון? מה מחיר הובלה ברמת השרון? ועוד.

הכנות שכדאי לעשות לקראת הובלות ברמת השרון

כדי שיום המעבר יתנהל באופן רגוע, ביעילות ובמהירות, חשוב להתארגן נכון לקראתו. מומלץ לא לבזבז זמן להתחיל בהכנות לקראת הובלת תכולת הדירה הישנה שלכם אל הדירה החדשה סמוך ככל האפשר לרגע בו מחליטים על המעבר.
השלב הראשון בהכנות הוא עריכת רשימה מפורטת של כל הפריטים שיש להעביר. כדאי מאוד לנצל את ההזדמנות ולבדוק ביניכם לבין עצמכם מה באמת כדאי לקחת איתכם, ייתכן שישנם רהיטים שממילא אתם רוצים להחליף בחדשים, בוודאי חפצים שכבר אינכם משתמשים בהם, אולי אתם מתכננים להתחדש במכשיר חשמל מדגם מתקדם יותר כך שאין טעם להעביר את הישן וכד'. זכרו שככל שמצמצמים את כמות הפריטים הנכללים בהובלת דירה ברמת השרון כך תפחת עלות ההובלה.

לאחר שיש בידכם רשימה מפורטת של מה שתכלול ההובלה לה אתם זקוקים קבלו החלטה בנוגע לאריזה. ניתן לבחור לארוז בעצמכם או להיעזר בשירות אריזה מטעם חברת הובלות ברמת השרון. קחו בחשבון שתצטרכו להקדיש כמה ימים לאריזה ולארגן בעצמכם את הארגזים ושאר האמצעים הדרושים (כגון ניילון נצמד, פתיתי קלקר למילוי, גלילי ניילון בועות, גלילי סרט דביק ועוד). עוד חשוב לדעת שאם תארזו לבד חברת ההובלה לא תהיה אחראית לנזקים הנגרמים כתוצאה מאריזה לקויה.

רק לאחר שביצעתם את שני השלבים הנ"ל ניתן לעבור לבחירת מוביל מומלץ ברמת השרון ועל כך נרחיב בפסקאות הבאות.

כך תבחרו חברת הובלות ברמת השרון

חשוב מאוד לבחור חברת הובלה מקצועית ואמינה, כדי לעשות זאת יש לבצע סקר שוק ולאסוף פרטי היקשרות של מספר חברות עליהן מצאתם ביקורות טובות או שקיבלתם המלצות עליהן ממי שכבר נעזרו בשירותיהן. התרשמו מאתרי האינטרנט של החברות, שוחחו עם נציגיהן, קבלו הצעות מחיר ולבסוף בצעו החלטה מושכלת לפי התרשמותכם הכללית, עד כמה הייתה לכם שפה משותפת עם נציג החברה, היקף הניסיון שיש לחברה בביצוע הובלות ברמת השרון וגם מן המחיר (התייחסו לעלות כאחד השיקולים, אל תבחרו בהכרח את החברה הזולה ביותר).

המידע שיש למסור לחברת ההובלות ברמת השרון

כדי שחברת הובלות ברמת השרון תוכל לבצע מלאכתה נאמנה יש לצייד אותה בכל המידע הנחוץ. טעות היא לחשוב שאם תציגו את הדברים כפשוטים מכפי שהם באמת תוכלו ליהנות ממחיר נמוך יותר. יש ליידע את חברת ההובלות על מגבלות ודברים חריגים כגון פריטים הדורשים פירוק לפני שניתן לארוז להעמיס אותם על המשאית, מעברים צרים בחדר המדרגות, עומס מקסימאלי המותר במעלית, קושי למצוא חנייה בסמוך לבניין, רחובות שכדאי לאוד לבצע את כל מה שלקחתם עליכם כהלכה ובזמן, כשיגיעו הסבלים הכול יתחיל להתנהל במהירות ודברים שלא דאגתם להם יגרמו לעיכובים ותקלות. הימנע ממעבר בהם, שעות עומס תנועה וכד'. גם אם בחרתם להיעזר בשירות האריזה של חברת ההובלות בעת הובלת דירה ברמת השרון ייתכן מאוד שתסכמו עם נציג חברת ההובלות על דברים שאתם צריכים לדאוג להם, ריקון תכולת ארונות למשל, אריזת ביגוד, ניתוק מכשירי חשמל, הזזת פריטים למקום מסוים לקראת העמסתם ועוד. חשוב מ

על מה אסור לוותר כשמזמינים חברת הובלות ברמת השרון?

אם אתם עוברים דירה בתוך העיר תנו עדיפות למוביל מומלץ ברמת השרון עלפני חברות הובלה שאין להם ניסיון רב בהובלת דירה ברמת השרון. הקפידו לוודא שלחברה יש כיסוי ביטוחי מתאים כך שתפוצו בסכום הוגן במקרה של נזק שנגרם לפריט כלשהו במהלך ההובלה. בין אם אתם אורזים בעצמכם ובין אם בחרתם להיעזר בשירות האריזה שמציעה חברת הובלות ברמת השרון, וודאו שכל החפצים שאתם מעבירים אתכם לדירה החדשה נארזים היטב.

 מהם הגורמים המשפיעים על מחיר הובלת דירה עם חברת הובלות ברמת השרון?

לא ניתן לערוך מחירון הובלות ברמת השרון מפני שיש מגוון גורמים המשפיעים על העלות. העיקריים מבין אלה הם כמות הארגזים והפריטים האחרים שמעבירים (ריהוט ומכשירי חשמל למשל), המשקל הכולל, צורך להשתמש במנוף, גודל הצוות הנחוץ כדי לבצע את ההובלה, המרחק בין שתי הדירות, המצאות מעלית נוחה בבניין הישן ובבניין של הדירה החדשה.
גורמים נוספים המשפיעים על מחיר הובלת דירה ברמת השרון עשויים להיות פריטים שיש לפרק, פריטים חריגים בגודלם או במשקלם, אילוצים כגון צורך לחנות במרחק גדול מן הבניין הישן, הבניין החדש או שניהם ועוד.

כדאי לדעת שמועד ביצוע הובלות ברמת השרון, כמו במקומות רבים אחרים ברחבי הארץ, משפיע מאוד על עלות ההובלה. עונת הקיץ היא עמוסה יחסית בתחום ההובלות, אם אתם יכולים להרשות לעצמכם גמישות בבחירת תאריך ההובלה הניחו לחברת ההובלה לקבוע יום נוח עבורה בתמורה להנחה במחיר ההובלה.

איך ייראה יום ההובלה עם חברת הובלות ברמת השרון?

יום ההובלה יכול להיות רווי מתח אבל אם בחרתם חברת הובלות מקצועית אין סיבה שתדאגו. בשעה שקבעתם תגיע המשאית עם צוות סבלים גדול מספיק כדי להעמיס במהירות את כל החפצים שמיועדים להעברה. כמובן שניתן יהיה להעמיס ביעילות רק בתנאי שתכולת הבית תהיה ארוזה כפי שסוכם. לעיתים קרובות שלב ההעמסה יארך שעתיים ואפילו פחות. לאחר שהכול הועמס יוודא נציג חברת ההובלה ששום פריט לא נשאר מאחור ויאשר לצוות לצאת לדרך אל הכתובת שמסרתם. אתם תצטרכו להגיע בכוחות עצמכם לדירה החדשה או שמישהו מטעמכם כבר יחכה שם כדי שהדירה תהיה פתוחה והסבלים יוכלו להתחיל ללא דיחוי לפרוק את המשאית.
כאשר מדובר בהובלת דירה ברמת השרון הכוללת שימוש במנוף שאינו מותקן על המשאית שעליה מעמיסים את תכולת הדירה, המנוף שתואם יגיע בדיוק בזמן, זאת מכיוון שתשלום עבור מנוף הוא לפי שעות עבודה.

עם תום הפריקה נציג חברת ההובלות יעבור אתכם על מה שהגיע כדי לוודא שכל הארגזים ישנם וכך גם כל הפריטים שאינם בארגזים. שלב זה הוא ההזדמנות האחרונה שלכם לבקש הצבת פריט כזה או אחר במקום מסוים בדירה.

דילוג לתוכן
תודה

הבקשה נשלחה.
אנו ניצור איתך קשר בקרוב.

הזמינו הובלה