הובלות בראש העין

054-742-80-80

אנחנו מובילים דירות בראש העין

בחרו את הדרך שלכם לקבלת הצעת מחיר להובלה:

חברת הובלות שמתמחה בהובלות בראש העין, תציע לכם שירותים שמתאימים בדיוק לעיר, עם שפע של שירותים נוספים, כמו פירוק רהיטים, אריזת דירה והובלות דירה עם מנוף ועוד. כל מה חשוב שתדעו לפני שאתם בוחרים חברת הובלות מצוינת בראש העין – במדריך המקיף שלפניכם.

הובלות בראש העין עם אפדייט הובלות

אם  אתם צריכים הובלה בראש העין והגעתם אלינו, הגעתם למקום הנכון. לחברת אפדייט הובלות יש עשרות שנות ניסיון בהובלות דירה במרכז  ואנחנו מבינים ששירות מעולה עושה את כל ההבדל. ההמלצות עלינו ברשתות (אנו מניחים שהגעתם אלינו באמצעות המלצה) כבר אומרות הכל ואתם גם מוזמנים להיכנס לסרטון ופשוט לשמוע מה אומרים על החוויה של לעבור אתנו דירה בראש העין.

הובלת דירה בראש העין
פריקת ציוד במהלך הובלות בראש העין
העברה של דירה במהלך הובלות בראש העין
אריזת פסנתר לפני הובלה בראש העין

מתכננים מעבר דירה בראש העין? חשוב לדעת, שחברת הובלות שמכירה את העיר, תאפשר לכם הובלה נוחה, מהירה ומקצועית יותר. איך בוחרים חברת הובלה מקצועית שמכירה את ראש העין ותספק הובלה מעולה? כל הפרטים על חברות הובלה שמתמחות בהובלות בראש העין – במאמר שלפניכם.

צריכים הובלה בראש העין? מציאת מוביל מומלץ בראש העין והתארגנות נכונה ליום ההובלה

ראש העין שוכנת בסמוך למקורות הירקון ומכאן שמה, היא ראש למעיינות רבים שהירקון מזין. ראש העין נוסדה בשנת 1949, מעט אחרי קום המדינה, כיום היא עיר המונה כ- 62,000 תושבים. צפיפות האוכלוסייה בראש העין היא כ- 4,000 תושבים לכל קילומטר מרובע מה שמעניק לה דירוג 50 מבחינת צפיפות מבין הערים בישראל. העובדה שראש העין לא כל כך צפופה פירושה שקל יותר לעבור דירה בתוך ראש העין, אליה או ממנה מאשר, נניח, בתל אביב, ברמת גן או בחולון אבל עדיין חשוב מאוד למצוא מוביל מומלץ בראש העין. רק הובלה בראש העין המבוצעת בצורה מקצועית תאפשר לכם להיות פנויים להתעסק עם יתר הדברים שקשורים במעבר הדירה, וכמו שכולנו יודעים, יש המון כאלה.

לפניכם סקירה אודות הובלות בראש העין. בין היתר נפרט על איך מוצאים חברת הובלת דירה בראש העין, איזה מידע חשוב למסור לנציג חברת ההובלה? איך מתארגנים נכון לקראת יום הובלה בראש העין? מה אפשר לעשות לבד ומה כדאי למסור לידי חברת ההובלה? מה משפיע על מחיר הובלה בראש העין? האם כדאי להיעזר בהובלת מנוף? ועוד.

לפני שבכלל מתחילים לחפש חברת הובלה בראש העין

יש כמה דברים שחשוב לעשות לפני שבכלל מתחילים לחפש מוביל מומלץ בראש העין. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לעבור על כל החפצים שיש לנו בבית ולהחליט מה בא איתנו ומה משאירים מאחור, מוסרים, זורקים או מוכרים. כדאי לזכור שככל שתצמצמו את נפח ומשקל הדברים שתבקשו מחברת הובלה בראש העין להעביר עבורכם לדירה החדשה כך תתבקשו לשלם פחות וגם כל העניין יתנהל יותר בקלות. בדקו אם יש רהיטים שכבר לא משרתים אתכם טוב כל כך וממילא רציתם להחליף בחדשים, עברו על תכולת הארונות ותחליטו אם אתם באמת צריכים את כל מה שיש בהם, זו הזדמנות לשכנע את הילדים להיפטר מצעצועים ישנים, הזדמנות בשבילכם לנער קצת את המיטלטלין שלכם, אולי יש מכשירי חשמל ביתיים שכבר התישנו ואפשר להחליף למודרניים יותר? בצורה כזו ערכו רשימה של כל מה שיבוא איתכם, כל מה שחברת הובלות בראש העין תתבקש להעביר. רק לאחר שיש בידכם רשימה כזו ניתן לעבור לשלב הבא בהתארגנות לקראת יום המעבר, היום בו חברת הובלה מומלצת בראש העין תבצע עבורכם את המלאכה שתשלמו להם עבורה, הובלת דירה בראש העין.

בחירת מוביל בראש העין

חשוב מאוד לבחור מוקדם ככל האפשר מוביל מעולה כך שתוכלו להיות פנויים להתעסק עם שאר מיליון הדברים שצריך לארגן מחדש בגלל המעבר, מסגרת חינוך חדשה לילדים, סגירת חשבונות עם ספקי שירותים כגון טלפון, חשמל, אינטרנט, טלוויזיה, מים וכד'.
ערכו סקר שוק וחפשו חברות הובלה בראש העין עליהן מצאתם ביקורות חיוביות, המלצות, התרשמתם שיש להן מוניטין כחברות מקצועיות מעולות. פנו לחברות כאלה, מסרו להם את רשימת הפריטים שיש להעביר, מסרו את כתובות הדירות, שוחחו עם נציג חברות ההובלה בראש העין ובקשו הצעת מחיר. קחו בחשבון שייתכן וניתן יהיה לציין עלות כללית בלבד ומחיר מדויק ייקבע רק לאחר ביקור של נציג החברה במקום, כך למשל כאשר צריך הובלת מנוף בראש העין מוכרחים לוודא שיש גישה עם המנוף, לתכנן מראש היכן צריך להחנות אותו וכד'.

לאחר ששוחחתם עם כארבע, חמש חברות שמצאו חן בעיניכם וקיבלתם הצעות מחיר קחו כמה ימים לעבד את הנתונים ולקבל החלטה. חשוב מאוד לא לבחור דווקא חברת הובלה בראש העין שנתנה את ההצעה הנמוכה ביותר, למחיר יש להתייחס במסגרת מכלול השיקולים, בחרו את מי שהרשים אתכם כמקצועי, אמין, שיש לכם שפה משותפת עימו (זה חשוב כי תיאום טוב ביניכם לבין חברת ההובלה הוא הכרחי אם רוצים שהכול ילך חלק, בלי עיכובים ותקלות).

כדאי לדעת שיש הרבה חברות הובלה המציעות שירות הובלת דירה בראש העין. לא כל חברה כזו באמת מבצעת הובלות בראש העין על בסיס קבוע. ישנן חברות גדולות בפריסה ארצית, ישנן חברות קטנות מקומיות וישנן חברות בינוניות הפועלות באזור מסוים, לכל חברה יתרונות וחסרונות משלה, ניסיון אמתי בהובלות בראש העין הוא חשוב כאשר צריכים הובלה בעיר זו.

המידע שצריך למסור לחברת ההובלה

אל תנסו להציג את הדברים כפשוטים רק כדי לקבל מחיר טוב יותר, חשוב מאוד ליידע את חברת ההובלה על אתגרים מיוחדים כגון פריטים גדולים או כבדים במיוחד, דברים שצריך לפרק לפני אריזה והעמסה, קושי למצוא חניה קרוב לבניין, מעברים צרים במסדרונות, בחדרי מדרגות וכד', מגבלת עומס במעלית, מעלית שאינה עובדת, רחובות באזור שכדאי להימנע מלהיכנס אליהם עם רכב גדול ועוד.

איך מתארגנים נכון להובלה בראש העין?

קודם כל מתחילים להתארגן מספיק זמן מראש. אחרי שעורכים את הרשימה של הדברים שיעברו איתכם, עושים סקר שוק על חברות הובלה בראש העין צריך להחליט אם תארזו לבד, תעזרו בשירות האריזה של חברת ההובלה או משהו באמצע (חלק אתם תארזו וחלק חברת ההובלה). לארוז לבד יאפשר לכם לצמצם עלות, קחו בחשבון שלארוז דירת 4 חדרים לוקח כשבוע ותצטרכו לארגן בעצמכם ארגזים ואמצעי אריזה נוספים כגון סרט דביק, ניילון נצמד, ניילון בועות, פתית קלקר ועוד. בין אם אתם אורזים או חברת ההובלה יש לכתוב על כל ארגז מה יש בפנים. חשוב מאוד לעשות כל מה שסיכמתם עם חברת ההובלה שיהיה באחריותכם. כשיגיע יום המעבר עצמו והצוות של חברת ההובלה יגיע, הדברים יתחילו לרוץ מהר, אם תואם, למשל, שתכינו את כל מכשירי החשמל מנותקים ומוסטים ממקומם, אם לא תעשו זאת זה יעכב את ההתקדמות לפי תכנית העבודה.

מה משפיע על מחיר הובלה בראש העין?

יש מגוון גורמים המשפיעים על מחיר הובלה בראש העין, כמות החפצים שמעבירים, משקל כולל ומשקלים גדולים במיוחד של חפצים מסוימים, מידות חריגות של חפצים, אם יש או אין מעלית, כמה קרוב אפשר לחנות, האם משתמשים במנוף (בין אם כי בחרתם בהובלת מנוף בראש העין או שמוכרחים מנוף כדי להעביר משהו כבד במיוחד),  האם יש משהו יקר במיוחד שמצריך כיסוי ביטוחי מעבר לרגיל ועוד. גורם שיכול לשחק לטובתכם, ככל שהדבר קשור למחיר הובלת דירה בראש העין, הוא התאריך, יש עונות עמוסות (בחודשי הקיץ) בהם מחירי הובלה גבוהים, אם אתם יכולים להרשות לעצמכם גמישות במועד המעבר בחרו עונה שקטה ואפשרו לחברת ההובלה לקבוע תאריך שנוח לה, בתמורה כמובן להפחתה במחיר.

האם כדאי לבחור הובלת מנוף בראש העין?

בהובלת מנוף מורידים ומעלים חפצים מהדירה הישנה ואל הדירה החדשה באמצעות מנוף החונה מחוץ לבניין. יש יתרונות רבים להובלה כזו, היא מהירה יותר והסיכוי שפריט כלשהו ייפגע נמוך מאוד (גם בהובלה רגילה, המבוצעת בצורה מקצועית, ברובם המכריע של המקרים שום דבר לא ניזוק). לא תמיד אפשר לבצע הובלת מנוף, וגם אם אפשר זו לא תמיד הדרך היעילה או המשתלמת ביותר, התייעצו עם נציג חברת ההובלה וקבלו החלטה יחד.

אפדייט הובלות - הובלות בראש העין והסביבה

דילוג לתוכן
תודה

הבקשה נשלחה.
אנו ניצור איתך קשר בקרוב.

הזמינו הובלה