הובלות בזיכרון יעקב

משפחה עוברת דירה

054-742-80-80

אנחנו מובילים דירות

בחרו את הדרך שלכם לקבלת הצעת מחיר להובלה:

זיכרון יעקוב היא מהערים היפות בארץ, ומעבר דירה הוא מאורע מרגש – אבל איך תבחרו חברת הובלות בזיכרון יעקוב שתספק את השירות המקצועי והאמין ביותר, תגיע בזמן, תדאג היטב לחפצים שלכם ואולי אפילו תאפשר שירותים נוספים כמו הובלה בעזרת מנוף ואריזה? כל מה שחשוב לדעת על הובלות מקצועיות בזיכרון יעקוב – לפניכם.

איך להתארגן נכון ולבחור חברת הובלות בזיכרון יעקב?

זיכרון יעקוב היא אחד היישובים העבריים הוותיקים ביותר בישראל. היא הוקמה בשנת 1882 על ידי עולים מרומניה מתנועת חובבי ציון, היו אלה ימי העלייה הראשונה והעולים התקשו להסתדר, חסר היה להם ידע בחקלאות אולם הם לא ויתרו, הברון רוטשילד פרס חסותו על המושבה ונתן לה את שמה, וכך המושבה קרויה על שם אביו שח הברון רוטשילד,  יעקוב (ג'יימס) מאיר רוטשילד. בשנת 1950 הוכרה זיכרון יעקוב כמועצה מקומית וזהו מעמדה עד היום.

נכון לשנת 2020 חיים ביישוב העירוני כ- 25,000 תושבים, צפיפות האוכלוסייה בזיכרון יעקוב היא נמוכה ועומדת על 735 תושבים לכל קילומטר רבוע אחד. לכאורה ביישוב קטן ובלתי צפוף הובלות אמורות להיות פשוטות יחסית אבל זיכרון יעקוב בנויה על רכס הכרמל, רבים מהרחובות בה משופעים ומתעקלים, המבנים נשענים על עמודים וישנם עוד אתגרים ההופכים מבצע הובלה ביישוב זה לעניין שמומלץ למסור לידי חברת הובלה מקצועית ובעלת ניסיון בביצוע הובלות בזיכרון יעקוב.

לפניכם סקירה אודות הובלות בזיכרון יעקוב, בין היתר נפרט איך אפשר להתארגן נכון כך שביום המעבר הכול יתנהל חלק וללא מתח. בנוסף, נביא טיפים שיעזרו לכם למצוא מוביל מומלץ בזיכרון יעקוב, נסביר איזה מידע חשוב למסור לחברת ההובלה כדי למנוע עיכובים ותקלות, נפרט את הגורמים המשפיעים על מחיר הובלה בזיכרון יעקוב ועוד.

איך תתארגנו לקראת יום ההובלה עם חברת הובלות בזיכרון יעקב?

כדי להגיע מוכנים ליום בו תבוצע הובלה בזיכרון יעקוב מן הדירה הישנה שלכם לדירה החדשה מומלץ להתחיל להתארגן בסמוך למועד בו נודע לכם סופית שאתם עומדים לעבור לדירה חדשה. תקופה של מעבר דירה היא מתוחה ועמוסה, יש אינספור דברים לדאוג להם, מסגרת לימודים חדשה לילדים, לסגור חשבונות בדירה הישנה, להיקשר עם ספקי אינטרנט, טלפון, להעביר מנוי חברת חשמל, להירשם כצרכנים בחברת אספקת המים המקומית ועוד. בחירה נכונה של חברת הובלות בזיכרון יעקוב תאפשר לכם לטפל בדברים הרבים שצריך לעשות תוך שאתם יודעים שהעברת החפצים שלכם מבוצעת כהלכה ומבלי שאתם צריכים לדאוג.

הדבר הראשון שצריך לעשות לקראת הובלת דירה בזיכרון יעקוב הוא לעבור על כל החפצים בדירה (כולל רהיטים, מכשירי חשמל, תכולת ארונות, חפצי נוי, עציצים, צעצועים, ציוד ספורט וכד') ולהחליט מה כדאי לקחת איתכם לדירה החדשה ומה ניתן למסור, למכור, להשאיר מאחור או פשוט לזרוק. זכרו שככל שחברת הובלות בזיכרון יעקוב תצטרך להעביר עבורכם פחות חפצים כך מחיר ההובלה יפחת. מעבר דירה הוא הזדמנות מצוינת לרענן את המיטלטלין שלכם, בהחלט יכול להיות שיש רהיטים שממילא רציתם להחליף בחדשים, מכשירי חשמל שתיהנו לשדרג, הרבה בגדים שכבר לא צריך, צעצועים ישנים שכולם כבר שכחו מהם וכד'.
ערכו רשימה מסודרת של כל מה שאתם מתכוונים לקחת לדירה החדשה, רשימה כזו הכרחית כדי לבחור בהצלחה מוביל מומלץ בזיכרון יעקוב.

איך תבחרו חברת הובלות בזיכרון יעקב?

חשוב מאוד לבחור חברת הובלות מקצועית ואמינה, כדי לעשות זאת התחילו במציאת מספרי טלפון של חברות הובלה בזיכרון יעקוב שעליהן ראיתם המלצות וחוות דעת טובות. חשוב לדעת שישנן חברות הובלה המציעות הובלה בזיכרון יעקוב כאשר למעשה יש להן מעט מאוד ניסיון בביצוע הובלות ביישוב המיוחד הזה. מומלץ לוודא שהחברות אליהן תפנו הן אכן כאלה שמבצעות על בסיס קבוע הובלות בזיכרון יעקוב.

צרו קשר עם החברות שמצאתם בסקר השוק שערכתם, מסרו להן את רשימת תכולת הדירה ואת כתובות הדירה הישנה והחדשה, התרשמו מן השאלות שיציגו בפניכם נציגי החברות, ייתכן שימליצו לכם על הובלות מנוף וישנם מקרים בהם לא תוכלו לקבל הצעת מחיר עד לביקור של נציג חברת ההובלות במקום. לבסוף, שכללו את המידע שקיבלתם, כולל התמחור, וקבלו החלטה באיזו חברת הובלה בזיכרון יעקוב לבחור. מומלץ לא לבחור דווקא בחברה שנתנה את הצעת המחיר הנמוכה ביותר אלא אם היא גם עונה על יתר הקריטריונים, מקצועיות, אמינות, שפה משותפת אתכם וכד'.

איזה מידע חשוב למסור לנציג של חברת הובלות בזיכרון יעקב?

ישנם מי שחושבים שאם יציגו את הדברים כאילו ההובלה היא פשוטה יותר מכפי שהיא באמת הם יוכלו ליהנות ממחיר נמוך יותר. מי שעושה כך מסתכן בזה שחברת ההובלה לא תגיע מוכנה כיאות, יהיו עיכובים, תקלות ואפילו נזק לפריטים שרציתם להעביר לדירה החדשה. חשוב מאוד לידע את חברת ההובלה על מגבלות כגון מעלית לא תקינה, עומס מוגבל במעלית, רחובות צרים, מעברים צרים בחדר מדרגות או בתוך הדירה, פריטים בעלי ממדים חריגים או פריטים כבדים מאוד, פריטים שצריך לפרק לפני שניתן לארוז ולהעמיס וכד'.

לארוז לבד או להיעזר בשירות האריזה של חברת הובלות בזיכרון יעקב?

בהחלט ניתן לארוז את תכולת הדירה בעצמכם אבל חשוב לדעת שתצטרכו להקדיש לכך כמה ימים וגם לדאוג לארגזים ואמצעי אריזה נוספים כגון ניילון נצמד, פתיתי קלקר (למילוי ארגזים סביב הפריטים שבתוכם), ניילון בועות ועוד. עניין נוסף הוא שאם תארזו בעצמכם חברת ההובלה לא תוכל להיות אחראית לנזקים שקרו בגלל אריזה לא מספיק טובה.

חברת הובלה בזיכרון יעקוב תוכל להציע לכם שירות אריזה, המחיר נקבע לפי כמות הדברים והוא נע סביב 30 שקלים לארגז. חברת ההובלה תוכל לארוז ביום שלפני יום ההובלה. בין אם אתם אורזים בעצמכם או בעזרת חברת ההובלה חשוב לרשום בטוש על דופן כל ארגז בדיוק מה יש בתוכו.

כיצד נקבע מחיר ההובלה עם חברות הובלות בזיכרון יעקב?

לא ניתן לערוך מחירון של הובלות בזיכרון יעקוב לפי גודל הדירה, זאת משום שישנם גורמים שונים המשפיעים על המחיר. המשתנים המשמעותיים ביותר הם כמות החפצים (מבחינת מספר, נפח ומשקל), קיום פריטים יוצאי דופן (גדולים במיוחד, כבדים במיוחד, כאלה שצריך לפרק וכד'), קושי לחנות קרוב לבניין, צורך להוריד הכול ידנית בחדר מדרגות מקומה גבוהה ועוד.
ייתכן שחברת ההובלה תמליץ לכם על הובלת מנוף בזיכרון יעקוב. שימוש במנוף עשוי לייקר את ההובלה אבל היתרונות הם מהירות ביצוע וסיכוי קלוש לנזק.

הובלה בזיכרון יעקוב יש למסור לידי חברת הובלה שאכן מבצעת הובלות בה ולא לחברה הפועלת באזור אבל אין לה ניסיון רב בהובלות בזיכרון יעקוב דווקא. ישנן חברות הובלה בפריסה ארצית שיש להן ניסיון גם בהובלות בזיכרון יעקוב, יש חברות הובלה מקומיות ויש גם חברות אזוריות המתמחות גם בהובלת דירות בזיכרון יעקוב. יש להתארגן נכון, לסכם עם חברת ההובלה מה באחריותכם ולדאוג לבצע כל מה שלקחתם על עצמכם באופן רציני ובזמן.

כשחברת ההובלה תגיע הדברים יתחילו להתקדם מהר מאוד, אם יהיו דברים שלקחתם על עצמכם לעשות ולא עשיתם יהיו עיכובים והעניינים יכולים להסתבך. כדאי להתייעץ עם נציג חברת ההובלות על אפשרות להובלת מנוף בזיכרון יעקוב. טיפ אחרון שיכול להוזיל עלות, אם אתם יכולים להרשות לעצמכם גמישות בתאריך הובלת דירה בזיכרון יעקוב הניחו לחברת ההובלה להציע מועד נוח עבורה בתמורה להנחה במחיר, ישנם חודשים עמוסים פחות בתחום ההובלות ובהם רמת המחירים יורדת, בדרך כלל מדובר בחודשי החורף.

דילוג לתוכן
תודה

הבקשה נשלחה.
אנו ניצור איתך קשר בקרוב.

הזמינו הובלה