הובלת דירה קטנה או דירת סטודנט

משפחה עוברת דירה

054-742-80-80

אנחנו מובילים דירות

בחרו את הדרך שלכם לקבלת הצעת מחיר להובלה:

אפשר אולי להעביר תכולת דירת חדר באופן עצמאי, אבל כדאי לדעת שיש חברות הובלה שמציעות שירות הובלת דירת חדר והובלות קטנות, כולל אריזה, במחיר שהופך את המאמץ שלכם למיותר. כך תבחרו את החברה המתאימה ביותר, להובלת דירות קטנות של 1-2 חדרים

דירת חדר, ודירה קטנה בכלל, מכילה כמות מוגבלת של פריטים. לכאורה, מי שגרים בדירה כזו ועוברים ממנה לדירת חדר אחרת, או לדירה גדולה יותר, ניצבים בפני אתגר קטן ביחס למי שעוברים מדירה בת ארבעה או חמישה חדרים. חשוב לזכור שגם כשמדובר במעט חפצים כדאי שההובלה תבוצע באופן מקצועי, כך שתוכלו לדעת שהכול הגיע בשלום לכתובת החדשה

הובלת דירה קטנה, כשנעשית באופן מקצוע היא יתרון גדול

התקופה שלפני הובלת דירה, ובמיוחד יום המעבר עצמו, עלולים להיות עמוסים ומתוחים. יש הרבה דברים שצריך לדאוג להם וחשוב מאוד להתארגן נכון כך שניתן יהיה לצלוח את כל העניין בשלום וללא תקלות. הובלת דירה קטנה, גם אם מדובר בדירת חדר ובה פריטים בודדים, על ידי חברת הובלה מקצועית ואיכותית תפחית את העומס והמתחים ותאפשר לנו להיות רגועים ולסיים את יום המעבר עם חיוך בידיעה ששום פריט לא יינזק במהלך ההעמסה, בדרך או בפריקה.

חברת הובלה שערוכה גם להובלת דירה קטנה במחיר משתלם

כמעט לכל אחד ואחת יוצא לגור תקופה קצרה יותר או פחות בדירה קטנה. בדרך כלל דירות קטנות מתאימות לסטודנטים, לרווקים ורווקות או זוגות צעירים ללא ילדים. מאפיין נוסף של דירות כאלה הוא שבדרך כלל מדובר בדירות שכורות וכך, עם תום החוזה או בשל התפתחות מסוג אחר, צריך למצוא סידור חדש (דירה קטנה אחרת, חדר בדירה עם שותפים וכד') לארוז הכול ולעבור.

כל עוד חיים בדירת סטודיו, דירת סטודנטים של חדר אחד או יחידת דיור קטנה, אנו מוגבלים מאוד בכמות החפצים שניתן להחזיק ברשותנו. תכולה אופיינית של דירה קטנה היא כמה מכשירי חשמל ביתיים (טלוויזיה, מערכת סטריאו, מקרר קטן, מכונת כביסה, לעיתים רחוקות גם מדיח כלים ומייבש כביסה), מעט ריהוט, ספרים, בגדים (לפעמים גם הארון בו הם מאוכסנים) ועוד פריטים קטנים. כשמגיע הזמן לעבור צריך להחליט אם לנסות לארוז ולהעביר הכול בעצמנו, בעזרת חברים או בני משפחה, או לפנות לחברת הובלה מקצועית המציעה שירות הובלות לדירות קטנות.

בעבר הנטייה הייתה להסתדר לבד, לבקש טובה ממישהו עם רכב גדול, לאסוף ארגזים ולארגן חברים שמוכנים לסחוב אתנו דברים כבדים כמו ספה, מקרר ומכונת כביסה. כיום כבר אין סיבה להתאמץ ככה, וגם לא "ליפול" על החברים שלא לצורך. אנו בחברת אפדייט הובלות, פועלים בכל רחבי הארץ וערוכים לבצע עבורכם הובלת דירה קטנה במחיר במקצועיות ובמחיר אטרקטיבי.

כמה עולה הובלת דירה קטנה?

מחיר הובלה של דירה קטנה מושפע ממספר גורמים וגודל הדירה הוא רק אחד מהם. אין תעריף קבוע להובלת דירת חדר, העלות תיקבע לפי מספר פרמטרים:

  • היקף התכולה
  • האם כולל אריזה מוקדמת
  • האם יש צורך להעביר חפצים חריגים (גדולים במיוחד, כבדים מאוד או כאלה שדורשים פירוק והרכבה)
  • האם יש מעלית
  • האם יש צורך במנוף
  • המרחק בין הדירה הישנה לחדש

כדאי לדעת שגם מועד ההובלה משפיע על המחיר. ישנן עונות הנחשבות עמוסות בתחום ההובלות, חודשי הקיץ למשל, ובמיוחד ככל שמדובר בדירות סטודנטים, לקראת תחילת שנת הלימודים האקדמית. כדי לספק סדר גודל כללי נציין כי עלות הובלת דירה קטנה בגודל של דירת חדר עשויה לנוע בין 300 שקלים בלבד ל- 1000 שקלים ואף יותר.

לפני הובלת דירה קטנה: לארוז לבד או להזמין שירות אריזה של חברת ההובלה?

גם כשהובלה של דירה קטנה מבוצעת על ידי חברת הובלה יש שחושבים לבחור לארוז לבד ולחסוך בהוצאות, יחד עם זאת חשוב לקחת בחשבון את הזמן שתצטרכו להשקיע, את הצורך לארגן בעצמכם ארגזים ואמצעי אריזה נוספים (כגון סרט הדבקה, ניילון בועות ופתיתי קלקר). מומלץ לבקש תמחור הובלת דירה קטנה כולל אריזה וללא אריזה, כך תוכלו להחליט אם משתלם לכם לארוז בעצמכם. כדאי גם לדעת שישנן חברות הובלה המציעות ללקוחות המעוניינים לארוז בעצמם ארגזים ואמצעי אריזה נוספים במחירי עלות.

בחירת חברת הובלה להובלת דירת קטנה

חשוב מאוד למסור הובלת דירת חדר לידי חברת הובלה מקצועית ואמינה, כזו המתייחסת לכל עבודה ברצינות, גם אם מדובר בהובלת דירה קטנה ובה פריטים בודדים בלבד. כדי לבחור נכון יש לפנות למספר חברות הובלה מומלצות, להתרשם מן השאלות שמציבים בפניכם נציגי החברות השונות, מרמת המקצועיות שהם משדרים ומן המחיר המוצע. בקשו תמחור נפרד עבור אריזה כך שתוכלו לבחור אם לארוז בעצמכם או להיעזר בשירות האריזה של חברת ההובלה. וודאו שלכל אחת מן החברות שבשירותיהן אתם שוקלים להיעזר יש כיסוי ביטוחי מתאים.

לאחר שיש בידיכם את כל הפרטים בחרו בחברה שהרשימה אתכם ביותר כאשר המחיר הוא רק אחד השיקולים ולאו דווקא המרכזי שבהם.

דילוג לתוכן
תודה

הבקשה נשלחה.
אנו ניצור איתך קשר בקרוב.

הזמינו הובלה